torsdag den 9. juni 2011

Velkommen

Hej alle

Velkommen til min nye blog. Som navnet på bloggen indikerer, handler bloggen om mad. God mad, sund mad, indbydende mad og ikke mindst mad som jeg bliver glad af at spise. Jeg håber at jeg med denne blog kan inspirerer dig og andre til at lave lækker mad som både kroppen og smagsløgene vil råbe hurra for. Jeg er selv MEGET dedikeret til mad. Jeg tænker næsten altid på mad :) - Og har stort set altid noget mad i munden.  På studiet er jeg vidst nok også lidt kendt for at have mad med til en mindre hær og alt muligt forskelligt mad som jeg tit må forklare til nysgerrige ... Så nu tænker jeg at jeg vil gøre det her :) - Og by the way, så læser jeg (sjovt nok) Ernæring og Sundhed. Så der vil helt sikkert også komme nogle sundhedsindslag hist og her :)

Kærlig Hilsen Anabell



Ingen kommentarer:

Send en kommentar